torsdag 12. februar 2009

Vem vet

Nå sitter jeg i sengen min og venter på at Bestefar skal komme å hente meg så vi kan kjøre til Grini og hente revygenserne!
Bestefar fikk fornyet lappen med et nødskrik, sensoren må ha oversett de små detaljene, som at han helt har sluttet å bruke speilene, tar absolutt ingen hensyn til forkjørsrett, og at han kjører som en villmann gjennom de minste veiene i Bærum. Men bortsett fra det går det glatt...
Jeg vil ikke dø!

Idag er det pallebæring med revyen, jeg tror alle er gira på det selvom pallene ligger ræva plassert etter at vi overtok dem fra Valler. Det ser faktisk ut som noen har pælmet dem ned fra himmelen så de landet i verdens styggeste haug rett foran døren. Ikke noe super stacker her nei! Så vi må gjøre mye grovarbeid idag, men det har ingen vondt av. Og etterpå blir det øl og sang så de fleste burde overleve!

Jeg er småbekymret for helsen min for tiden, selvom det er hundre prosent selvpåskyldt hvis jeg nå blir slått ut av influensa. Igjen.
Jeg blir nemlig like sjokkert hver dag jeg går ut og oppdager at converse ikke er vintersko. Og jeg lover deg at når jeg drar om en time så har jeg glemt det igjen. Note to self:

JULIE, CONVERSE ER IKKE VINTERSKO!

I tillegg blir det ikke fantastisk mye soving om dagen, og intensivuken øker nok ikke akkurat nattetimene. Men det gjør ikke noe! Jeg gleder meg masse likevel og kan godt legge meg for døden 4 mars når alt er over. Da slipper jeg å takle underskuddet også så dette er faktisk en veldig fin plan.

Pinlig nok så sitter jeg og hører på "genie in a bottle" på repeat, jeg er hekta etter at den kom på shuffle. Jeg har en snikende mistanke om at jeg egentlig burde levd på 90-tallet. Score!

Jaja, da setter jeg meg ned og ser på the magic wonders of AB MAGIC, tv-shop er det eneste på TV akkurat nå. Avslutter med litt Lisa Ekdahl

Du är en saga för god för att vara sann
Och det är en saga i sig att vi funnit varann
Vi kunde lika gärna aldrig någonsin mötts
Eller var vårt möta redan bestämd långt innan vi fötts?

Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu, vi vet inget idag

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg vil ha en klem av deg!!!!!!!


det burde vært flere jenter som deg i verden! virkelig!

det skal du vite vennen =)