onsdag 16. september 2009

Help, I'm alive, my heart keeps beating like a hammer


ABOUT TIME med eine kleine oppdatering på hva som egentlig skjer. Jeg tenkte at siden Tonje (etter mye strev og sikkert et par korrupte og ulovlige tips fra lederne i blogspot) endelig klarte å finne bloggen min så er det på tide at det står noe annet enn svenske sangtekster her. Jeg tenkte jeg kunne starte med å snakke litt om mitt nyeste tillegg til garderoben: glasögon, brillz, brudlumf (copyright: pappa) eller eventuelt bare briller. Jeg ga nemlig opp linser en gang for alle og skaffet meg disse brillene fra cheap monday:




Minuset med det hele er at det dessverre er blitt en trend å gå med briller uten glass, noe som blir ganske greit fordømt blant de fleste.
Nok et minus er at disse taperne er mine fellow-bloggskrivere som jeg prøver å late som jeg ikke ligner på i det hele tatt på noe vis, men som kanskje faktisk kan minne skremmende mye om meg selv. Så ja, jeg får endel kommentarer.
Men you know what? Still deg på et par meters avstand og hold opp et skilt der det står noe fornærmende (eks: BLOGGENERD) og se om jeg blir sint.
Svaret er at nei, det blir jeg ikke, for jeg kommer ikke til å se hva som står der før jeg kommer nærmere og innen da går jeg utifra at du har tatt ned skiltet.
Evt kan jeg bare følge forslaget jeg fikk om å lage meg en t-skjorte der det står JA, det er faktisk styrke i disse brillene. You decide.

Nå tror jeg jeg gir meg for denne gang, da det har seg slik at læreren min Ulf står og ser på hva jeg gjør, ergo ikke det jeg skal gjøre som er å putte en papfigur inn i et landskap.
La meg bare få avslutte med å legge til at jeg etter gårsdagen faktisk er ganske redd for Ulf: han kalte meg for Pia, og da jeg noe lavmælt påpekte at jeg faktisk het Julie sa han: "Du e ho Pia for mæ..."
Ulf er en trønder med bart og dialekt og rullings i brystlommen - you do the math.

Salut!

2 kommentarer:

Johanne sa...

A: ja, på tide med noe annet enn svenske sangtekster

B: Ulf er mer en skummel. Han er kjempeskummel.

C: Du stjal hele greien med "stalkers"-ene mine. Helt greit, men give me some creds a' mann!

Aase-Kari sa...

jeg synes du skal få deg en sånn t skjorte. og du er flink til å skrive julie.