tirsdag 5. mai 2009

Oh the circle must be broken must be broken


På tide med en oppdatering om min AWESOME hverdag:


Gårsdagen bød på en ganske ekkel opplevelse. Jeg skulle ta meg et bad i badekaret hos Pappa, which I did og det var digg og alt det. MEN. Da jeg kom ned i stua spurte Bente: "var det deilig å bade? Husket du å skylle vekk tåneglene til Andreas som lå der?"
I barfed in my mouth.

Idag da jeg kom på skolen møtte jeg en litt pjuskete Syver som hadde slått tommelen sin fullstendig blå. Jeg ble med ham på legevakten, og etter utallige timer med litt soving og mye trøsting og blåsing fikk de konstatert at den var brukket. Eller, på fagspråk hadde han en "fractur på ytre falang". Fagspråk er gøy

Jeg er alene hjemme noen dager nå, det er deilig og ikveld blir det grilling med gode venner. Eller, BBQ som det heter på fagspråk

Dette litt tafatte forsøket bekreftet min mistanke om at jeg fremdeles lider av massiv skrivetørke så vi snakkes når det regner!

Ingen kommentarer: