søndag 12. april 2009

Ingenting er umulig!


Da jeg og Mamma kom hjem fra sydenlandet igår kveld skulle jeg av gammel vane gå bort til veggen under speilet og skyve på bryteren så lyset går på. Etter litt for mange sekunder skjønte jeg at jeg sto og strøk på veggen, for var det noen lampe der? Nei, det var det da altså ikke. Pappa har nemlig flyttet inn i den nye leiligheten sin i løpet av ferien, og derfor tatt med seg alt som var hans. Dvs at det mangler endel basiselementer, slik som lamper, TV, bestikk, bilder og hårbørste (ja, Pappa er den eneste som eier hårbørste i familien). Så hvertfall. Changes! Jeg og Mamma har derfor to prosjekter: Vi skal skru fra hverandre min seng og hennes kjempestore dobbelseng, og så skal vi BYTTE! Oh sweet heavens jeg skal få sove i verdens diggeste seng til jeg flytter ut. Prosjekt nr to er å pusse opp badet mitt, det tror jeg kan bli utrolig morsomt. Mamma's nye state of mind tilhører en herlig 16-åring, så jeg tror at badet kan bli seende ut deretter.

Vil du noe går du for det hundre prosent. Og jeg vet hva JEG vil. For første gang på en stund. Og jeg gir ikke opp!

Og stiller du meg krav, så tror jeg nok, til tross for elendige odds -
At jeg satser alt på oss!
For ingenting er umulig, det går alltid et tog, det blir din tur, så stå på, bak skyene er himmelen alltid blå!
Lykken snur seg, den som lever får se, og med en smule flaks kan du bli rik på en, to, tre!


Ingen kommentarer: