mandag 20. april 2009

Cause I'm killing them all on my own little mission


Lily Allen er en kul dame, har jeg funnet ut. Og hun kommer til Øya, og jeg kommer til Øya og alle kommer til Øya og er glade! Jeg gleder meg til sommer.


Nok en gang kan jeg kjenne helgen komme på en mandag, noe jeg fremdeles ser på som en forbløffende men imponerende oppnåelse. Så her sitter jeg på en mandag, mens jeg holder på med prøveeksamen i kunst, og kjenner helgen komme med all sin ro, spenning og rus. Of all sorts.

Ja, prøveeksamen! Oppgaven er "et møte mellom fortid og nåtid", og det jeg har gjort hittil ser du her:
Kreativt, eh?


Jeg hadde ikke mer å skrive. Ikke så kreativt. Epic fail, some say. I say fuck you.

I don't know what's right, and what's real anymore

And I don't know how I'm meant to feel anymore
And when do you think it will all become clear?
Cause I'm being taken over by the fear

Ingen kommentarer: